15.10.2019, 16:10 -
Imię:Oliwier
Nick W grze: Manolo421
Czas od kiedy gram na serwerze minecraft Lecraft 5 lat
Czas jaki moge poświęcić na serwerze minecraft Lecraft: 4 godziny dziennie
Posiadam programy takie jak: Facebook,Discord ,TS, Skype
Komendy przydatne w roli Chatmod: /seen - sprawdza ip gracz,kiedy ostatni raz był widziany itp.
/check start (nick) - teleportuje gracza do sprawdzarki
/check end (nick) - wypuszcza gracza z sprawdzarki (używamy jedynie kiedy ktoś jest czysty)[/b]
[b] /check ban (nick) - banuje gracza, u którego wykryliśmy niedozwolone modyfikacje[/b]
[b][b] /kick (powód) - wyrzuca gracza z serwera minecraft[/b][/b]
[b][b]/mute-wycisza gracza[/b][/b]
[b][b]/unmute-gracz moze juz rozmawiac[/b][/b]
[b][b]Coś o mnie: Tak jak napisałem mam na imię Oliwier. Dużo gram w Minecrafta i nigdy nie przestanę go lubić. W Lecrafta gram od 5 lat ale nie na tym koncie. To konto kupilem w 2017 a wcześniej grałem na koncie o nicku: OloManolo (Można Sprawdzić). Nigdy nikogo nie oszukiwałem tzw. (Scam) i nigdy nie zamierzam. Jestem uczciwy i marzę o tej funkcji. Oczywiście zrozumiem każdą waszą decyzję.
Czy posiadam sprawny mikrofon? : Tak Neumann TLM 103 Studio Set Tutaj link:https://supersound.pl/47225-neumann-km-1...gIHEvD_BwE .
Jakiego posiadasz Minecrafta: Premium
Czy miałeś możliwośc bycia członkiem administracji na innych serwerach: Tak
Czy byłem już w administracji Lecrafta: Nie ale mażę o tym
Dziękuje i pozdrawiam serdecznie.[/b][/b]
Nick W grze: Manolo421
Czas od kiedy gram na serwerze minecraft Lecraft 5 lat
Czas jaki moge poświęcić na serwerze minecraft Lecraft: 4 godziny dziennie
Posiadam programy takie jak: Facebook,Discord ,TS, Skype
Komendy przydatne w roli Chatmod: /seen - sprawdza ip gracz,kiedy ostatni raz był widziany itp.
/check start (nick) - teleportuje gracza do sprawdzarki
/check end (nick) - wypuszcza gracza z sprawdzarki (używamy jedynie kiedy ktoś jest czysty)[/b]