podanie ziomekromek1234_

Napisał(a): ziomekromek12345678910_

Oceń wątek
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

4 posts in this topic
ziomekromek12345678910_
Nowy

width=

0
3 posts 2 threads Dołączył: Jun 2017
10.06.2017, 11:20 -
1.Imię: Szymon

2.Wiek: 15lat
3.Nick w grze: ziomekromek1234_
4.Czas od kiedy grasz na serwerze minecraft Lecraft: Gram na serverze od 2miesięcy
5.Czas dzienny jaki możesz poświęcić na serwer: Na tygodniu mogę grać od 2-5godzin a na weekendzie do od 2- 8godzin.

6.Czy posiadasz powyżej wymienione programy?Jakie?: Posiadam ts3,Facebooka,Skype
7.Komendy przydatne w roli młodszego moderatora:
/tempban "nick" "czas"(w sekundach) "powód" - czasowy ban 
/unban - "nick" odbanowywanie gracza 
/kick "nick" "powód"  - wyrzucenie gracza
/mute "nick" "czas"(w sekundach) - wyciszenie kogoś na chacie
/unmute "nick" - przywrócenie mu możliwości pisania na chacie
/tphere "nick" - teleportuje gracza do nas
/tp "nick"- teleportuje do gracza

/cc - wyczyszczenie chatu (serwery inny plugin na to podąłem tylko jako przykład)
/chat on/off - włącza i wyłącza chat (serwery inny plugin na to podąłem tylko jako przykład)
/vanish - włącza i wyłącza niewidzialność
/weather "rodzaj pogody" - (zmienia pogodę)
/fly - pozwala latać

8. Dlaczego ciebie mam wybrać na to stanowisko: Jestem odpowiedzialnym graczem lubię pomagać słabszym. Znajduję sporo multikont znam sporo komend. Nie używam niecenzuralnych słów byłem adminem na innym sporym serverze. Sprawdzałem się dobrze. Umiem zadbać o porządek na chacie dzięki różnym komendą. Dobrze się dogaduje z graczami. Spędzam sporo czasu na tym serverze.

9.Coś o sobie: Mam na imię Szymon mam 15lat mieszkam w Zamościu. Lubię spędzać czas na świeżym powietrzu interesuje się komputerami i piłką nożna. Chciał bym zostać informatykiem. Gram głównie na Lecrafcie. Lubie grac na cv i na fb. Mam nadzieje że rozpatrzycie moje podanie.

10.Czy masz sprawny mikrofon ?: Tak mam