01.11.2016, 20:31 -
1. Imię: Kuba
2. Wiek: 17
3. Nick w grze: kekeradom
4. Status konta [Premium/Non-Premium]: non-premium
5. Ile czasu grasz na serwerze minecraft Lecraft: ok. miesiąc, grałem także na początku roku pod innym nickiem ale był jakiś reset chyba i straciłem działkę..
6. Czas, jaki możesz poświęcić dziennie na serwer: 2-5h
7. Posiadasz sprawny mikrofon? [Tak/Nie]: Tak
8. Posiadasz Skype oraz TeamSpeak 3? [Tak/Nie]: Tak
9. Komendy przydatne w roli Młodszego moderatora:
/kick - wyrzucenie gracza
/jail - umieszczenie gracza w więzieniu
/tempban - banuje gracza
/tempmute - wycisza gracza na czacie
/fly - włącza latanie
/vanish - włącza niewidzialność
10. Dlaczego akurat Ciebie powinniśmy wybrać? Przekonaj nas do siebie:
Gram w Minecraft'a od 6 lat z przerwami, mam doświadczenie w administracji na innych serwerach, nawet w posługiwaniu się komendami typu //wand. Lubię pożartować, znam umiar. Jestem osobą dobrze odnajdującą się w społecznościach i doskonale radzę sobie w pracy w drużynie. Myślę, że sprawdziłbym się w roli KidMod'a i byłbym w stanie dobrze pilnować serwera minecraft. Na pewno będę konsekwentnie i sumiennie wykonywał swoje obowiązki. Postaram się również urozmaicić grę graczom organizując różne eventy itp.
11. Dodatkowe informacje o sobie:
Mam dwie ręce... Hmm, to już było...
Mieszkam w Radomiu, chodzę do Technikum TEB Edukacja w Radomiu do klasy 1TI (Technik Informatyk). Jak pewnie domyślacie się interesuje się informatyką Poza tym słucham rapu i to jest moja pasja już od daaaawna.
Moim (trochę mniejszym) zainteresowaniem jest również grafika komputerowa. Myślałem w sumie żeby nie pisać o tym, bo rzadko robię cokolwiek graficznego, ale zdolności posiadam. Do tego lubię jeździć rowerem z ziomkami nad wodę i wychillować się przy piwie i blanciku I to by było na tyle w sumie.
PS niedługo nagrywam swój pierwszy kawałek, także na pewno się pochwalę
2. Wiek: 17
3. Nick w grze: kekeradom
4. Status konta [Premium/Non-Premium]: non-premium