24.04.2020, 18:55 -
1.Imię : Maciek
2.Wiek : 14
3.Nick w grze : winterintik
4.Czas od kiedy grasz na serwerze minecraft minecraft Lecraft : od roku 2018r no czyli 2 lata
5.Czas dzienny jaki możesz poświęcić na serwerze minecraft minecraft : około 4-6 godz nawet wiencej
6.Czy posiadasz powyżej wymienione programy?Jakie? : Posiadam Facebooka Discorda i Ts ale moge tez pobrac skype
komendy przydatne w roli ChatModa
☆ /kick Nick <Powód> - Wyrzuca gracza z serwera minecraft minecraft minecraft
☆ /tempmute <Nick> <Czas> <Powód> - Wycisza Gracza na tymczasowy czas
☆ /unmute <Nick> - zdejmuje karę (wyciszenie) z gracza
☆ /c off - wyłącza czat
☆ / c on - włącza czat
☆ / cc - czyści czat
☆ /warn <Nick> <Powód> - nadaje ostrzeżenie na Gracza
☆ /sprawdz Nick - sprawdza gracza np podejrzany za cheaty
[/font][/size][/color]
Więc tak: Gram już w minecrafta od 5 lat
wiem jak obsługuwać gre jak ktoś poruszy regulamin. Chetnie pomagam innym graczom na serwerach i ogulnie lubie pomagac i jestem pozytywny
9.Coś o sobie : Tak jak juz napiszałem u góry jestem Maciek mam troje rodzeństwa interesuje sie sportem o nazwie Piłka nożna bardzo lubie serwer lecraft.pl praktycznie zawsze gdy gram w mc gram na tym serwerze minecraft jestem pozytywny i umiem przyznać sie do błedu, słucham starszych i bardziej Doświadczonych
10.Czy masz sprawny mikrofon (TAK / NIE) ? : TAK
11.Jaki minecraft posiadasz (PREMIUM / NONPREMIUM)? : Niestety mam minecraft non premium ale to mi w niczym nie przeskadza ale mam zamiar kupic premium
12.Czy miałeś/aś już możliwość być członkiem administracji na innym serwerze minecraft minecraft?(NIE PODAWAJ IP) : Tak na jednym serwerze minecraft miałem admina a na drugim serweze miałem moderatora
13.Czy byłeś/aś już w administracji na serwerze minecraft minecraft minecraf Lecraft? Jak tak jaki tryb , ile razy ? : Nie nie byłem ale mam nadzieje ze po tej rekrutacji sie to zmieni
Pozdrawiam wszystkich graczy lecraft.pl Winterintik [Maciek]
2.Wiek : 14
3.Nick w grze : winterintik