[ZAMKNIĘTE]  Bedwars-Problem


Napisał(a): Revamp


Oceń wątek
  • 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


1 posts in this topic
Haczyn
WOW!
avatar usera

width=

Zarejestrowany

9
128 posts 0 threads Dołączył: Mar 2020
28.09.2020, 13:10 -
#2
Antycheat cały czas jest na bieżąco konfigurowany, nic nie poradzi ma różne ustawienia cheatów, przez co wychodzi w praktyce makaron z ustawienia tego. Jak na razie w 100% zablokowaliśmy fly, bez wpływu dla graczy zwykłych. Killaure mamy wykrywalność na poziomie 99%, następnie taki gracz jest weryfikowany.
Lagi nie są od dużej ilości graczy, lecz od dużej ilości aren, gdzie auto restart serwera minecraft nie działa, tak jakbyśmy tego oczekiwali i jesteśmy cały czas w poprawianiu tego algorytmu. Przy nowych arenach powinniśmy wyeliminować problem lagów poprzez dużą ilość aren odkładających sie w ram.
Błąd z zbieraniem drzewa, tnt, czy nie skończonymi fireballami został naprawiony. Więc nie wciskaj mi tutaj kitu.Odnośnie 4v4 nie będziemy poświęcali na ten moduł czasu, z względu na to, że skryptujemy nowe mapy które pojawią się 1.10.
Co do ilości administracji, nic nie poradzimy, że nikt sensowny nie chce złożyć podania, sucharekon i zika w 200% wywiązują się z powierzonych obowiązków.

Edit. Błąd z okorowaniem drzewa, naprawiałem, ale widzę, że nadal wystepuje. Wystarczy zgłaszać błędy, a nie udawać, że je się zgłaszało, a zostaną naprawione.

obraz
Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.09.2020, 13:28 przez Haczyn.


Wiadomości w tym wątku
Bedwars-Problem - przez Revamp - 28.09.2020, 08:04
RE: Bedwars-Problem - przez Haczyn - 28.09.2020, 13:10



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości