[ZAMKNIĘTE]  [odwołanie] KartonPlay - ponownie


Napisał(a): KartonPlay


Oceń wątek
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


4 posts in this topic
KartonPlay
Mało rozmowny
avatar usera

width=

Zarejestrowany

0
13 posts 3 threads Dołączył: Apr 2019
21.05.2019, 05:19 -
#4
Umm... no router restartował się już x razy w ciągu tego czasu. Problem leżał jednak faktycznie po mojej stronie. No cóż.. nie zostało mi jednak nic innego jak przeprosić was za całą aferę którą wywołałam. Wystarczyło odinstalować oraz pobrać ponownie ts3.
Jeszcze raz przepraszam, oraz życzę miłego dnia.

//możecie zamknąć


Wiadomości w tym wątku
RE: [odwołanie] KartonPlay - ponownie - przez KartonPlay - 21.05.2019, 05:19



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości