[ODRZUCONE]Krolowadzabnow


Napisał(a): krolowadzbanow


Oceń wątek
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


4 posts in this topic
krolowadzbanow
Nowy
avatar usera

width=

Zarejestrowany

0
2 posts 2 threads Dołączył: Feb 2020
18.02.2020, 22:00 -
#1
1.Imie: Oliwia
2.11, 13 kwietnia 12
3.Nick w grze: krolowadzabnow
4.Czas od kiedy grasz na serwerze minecraft minecraft lecraft: Około pół roku
5.Creative -111;28
6.Czy posiadasz powyżej wymienione programy?Jakie?: Nie mam nic, ale zawszę mogę założyć konto
7.Komendy przydatne w roli budowniczego:
//set <id> - zmienia dowolny blok na blok o podanym ID//replace <to> - zmienia bloki w dany materiał oprócz powietrza//replace <from> <to> - zamienia blok 1 typu w 2//overlay <block> - przykrywa zaznaczony obszar warstwą klocków danego typu//walls <block> - tworzy mur dookoła zaznaczonego (1 klocek) obszaru danego typu wewnątrz zaznaczenia//outline <block> -tworzy sześcian o grubści 1 klocka wewnątrz zaznaczonego obszaru//regen - przywraca zaznaczony teren z seeda//move [count] [direction] [leave-id] - przesuwa zaznaczony obszar w danym kierunku o zadaną liczbę klocków i wypełnia przesunięcie .//stack [count] [direction] - kopiuje i wkleja kilkakrotnie zaznaczony fragment znajdujący się w schowku. Np: 1 kolumnę możemy wkleić 20x na mapę tylko 1 komendą//smooth <iterations> - wygładza zaznaczony teren.
//copy - kopiuje zaznaczony obszar do schowka, cos jak Ctrl+C//cut - kopiuje i wycina zaznaczony obszar do schowka, coś jak Ctrl+X//paste - wkleja skopiowany obszar z schowka, coś jak Ctrl+V//rotate <kąt> - obraca skopiowany obszar o kąt 90,180,270 stopni, lub -90,-180,-270//flip [p] [direction]- tworzy odbicie lustrzane ! zaznaczonego obszaru, możliwe odbicie wzgledem osi x,y,z tj: północ-południe , wschód-zachód, góra-dół. Kierunki to North, South, East, West, up i down. P - to flaga może nie musi być determinuje ona w jaki sposób jest odbijane zaznaczenie wzgledem srodka zaznaczenia czy gracza.//load - zapis do pliku zaznaczonego obszaru//save - odczyt z pliku zaznaczonego obszaru/clearclipboard - czyści schowek

/none - wyłącza binda z narzędzia/info - info o danym narzędziu/repl - ustawia dane narzędzie na podmienianie pojedyńczych klocków lewym wybór typu klocka, prawym podmienianie/cycler - na bloku danych/toggleplace - przełacza pomiędzy POS#1 lub twoją aktualną pozycją//fill <block> <radius> [depth] - wypełnia nieregularna wyrwę/dziurę w mapie do określonej wysokości//fillr <block> <radius> - wypełnia nieregularna wyrwę/dziurę w mapie//drain <radius> - komenda usuwająca wodę, lawę z danego obszaru - należy stać na krawędzi wody, lawy/fixwater <radius> - komenda "naprawiająca" wodę. Zastępuje płynącą wodę,stałą i uzupełnia jej braki/fixlava <radius> - komenda "naprawiająca" lawę. Zastępuje płynącą lawę, stałą i uzupełnia jej braki/removeabove [height] - usuwa bloki powyżej twojej glowy/removebelow [height] - usuwa bloki poniżej twoich stóp/replacenear [id][id] - komenda podmieniająca bloki na danym obszarze z jednego typu w drugi/removenear [block] - usuwa klocki danego typu z określonego obszaru/snow <radius> - komenda powodująca opad śniegu, i zamarznięcie wody/thaw <radius> - komenda usuwająca śnieg i lód/ex <radius> - komenda gasząca ogień na danym obszarze

//redo - cofnięcie cofnięcia, czyli przywrca tą komendę którą cofnęliśmy

//limit - zabezpieczenie, mozemy sobie ustawić maksymalną ilość klocków poddawanych jednorazowo edycji.

//hcyl <block> <radius> [height] - generuje nam cylinder o podanych wymiarach, lub też wycina z terenu cylinder jeżeli jako block wpiszemy 0 , pusty w środku - obręcz;

//cyl <block> <radius> [height] - generuje nam cylinder o podanych wymiarach, lub też wycina z terenu cylinder jeżeli jako block wpiszemy 0, pełny w środku - walec;

//hsphere <radius> <block> - generuje kule, środek jest 1 klocek powyżej klocka na którym stoisz - kula pusta wśrodku;//hsphere <radius> <block> yes - generuje kule w taki sposób, iż dolna krawdź jest na poziomie twoich stóp (a nie środek) - kula pusta w środku;

//sphere <radius> <block> - generuje kule, środek jest 1 klocek powyżej klocka na którym stoisz - kula pełna wśrodku;

//sphere <radius> <block> yes - generuje kule w taki sposób, iż dolna krawdź jest na poziomie twoich stóp (a nie środek) - kula pełna w środku;

//sphere <block> <radius>, <radius>, <radius> - generuje elipsoidę , po przecinkach podajemy promienie w 3 kierunkach tj. <północ-południe><wysokość - jako promień><wschód-zachód>-całość wypełniona;

//hsphere <block> <radius>, <radius>, <radius> - generuje elipsoidę , po przecinkach podajemy promienie w 3 kierunkach tj. <północ-południe><wysokość - jako promień><wschód-zachód>-całość pusta w środku;

//pyramid <block> <size> - generuje piramide, pełną w środku;
//hpyramid <block> <size> - generuje piramide, pusta w środku;/forestgen [type] [density] - komenda pozwalająca nam na szybkie zalesienie dużego obszaru;[type] - zmienna określająca typ drzew i co generuje:- tree, regular -standardowe równe małe drzewka- redwood, sequoia - drzewa z ciemnego drewna- tallredwood, tallsequoia - wysokie drzewa z ciemnego drewna- birch - brzozy- big , big tree - te przerośnięte drzewa na szerokość i wysokość drzewa- pine - wysokie drzewa z normalnego drewna- random, rand - losowa generacja drzew- randredwood - losowa generacja drzew z ciemnego drewna[density] - zmienna z przedziału 0-1 określająca gęstość generowanego lasu. Z jednym małym ale : na płaskim terenie tą zmienną wystarczy wpisać 0.2 aby otrzymać gęsty las. Na górzystym terenie lub tam gdzie leży śnieg wpisanie 1 może spowodowac pojawienie się tylko kilku drzew. Drzewa nie wygenerują sie tam gdzie leży snieg lub są w bezpośrednim pobliżu klocki przeszkadzające generacji./-pumpkins - generuje dynie.  Uwaga stosować w lesie inaczej wygeneruje tez klocki z drewna;

8.Dlaczego mam ciebie wybrać na to stanowisko:
Pomimo mojego wieku, znam się na wielu komendach we, Miałam już przyjemność być budowniczym na innym serwerze minecraft i szło mi naprawdę dobrze
9. Coś o sobie: Jestem Oliwia, mam 11 lat (13 kwietnia 12)
Mieszkam w woj. Wielkopolskim, moim ulubionym zwierzęciem jest kot, ale psy też lubie.Moim hobby jest budowanie w minecraft, i rysowanie w realu.
Uwielbiam święta bożegonarodzenia i wielkanocne
Moim ulubionym kolorem jest niebieski i czarny.
Mam kotka o nazwie Tokio.
10.Czy masz sprawny mikrofon?: Chyba tak
11.Jaki minecraft posiadasz? Nonpremium
12.Czy miałeś/aś już możliwość być członkiem administracji na innym serwerze minecraft minecraft? Owszem, na kilku serwerach, od budowniczego, po nawet opiekuna.
13.Czy byłeś/aś już w administracji na serwerze minecraft lecraft?: Nie mogłam doświadczyć tej przyjemności.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.02.2020, 15:47 przez RedoPl.
Willti
Zbanowany

width=

Zbanowany

284 posts 6 threads Dołączył: Jan 2020
19.02.2020, 02:19 -
#2
ehh zacznijmy wymieniać:
1.)Pixel Arty to za mało jak na budowniczego ;/ 
2.)Nie posiadasz żadnych programów do komunikacji?[to cię skreśla od razu]
3.)Podanie jest nie estetyczne i się zlewa 
4.)Widać że część komend jest skopiowana z internetu 
5.)Nie wiesz czy masz sprawny mikrofon? 
Podsumowując jestem na Nie.
Facilement__
frjend

width=

Zbanowany

53 posts 13 threads Dołączył: Jul 2019
19.02.2020, 07:23 -
#3
Na nie, powody up
YoungCossack
Zbanowany

width=

Zbanowany

794 posts 21 threads Dołączył: May 2019
19.02.2020, 08:18 -
#4
Na nie powody podane wyżej u kolegi.
RedoPl
WOW!
avatar usera

width=

Zarejestrowany

10
127 posts 2 threads Dołączył: Jul 2017
19.02.2020, 15:45 -
#5
Działka opierająca sie na pixelartach nie nadaje sie na rekrutacje na buda odrzucam

obraz
Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.02.2020, 15:47 przez RedoPl.
To że milczę nie znaczy że nie mam nic do powiedzenia




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości