24.07.2019, 19:20 -
1.Imię : Mateusz
2.Wiek : 16
3.Nick w grze : MatiGaming_PL
4.Czas od kiedy grasz na serwerze minecraft Lecraft : ok.2 miesiące
5.Czas dzienny jaki możesz poświęcić na serwer : 3/4godz
6.Czy posiadasz powyżej wymienione programy?Jakie? : ts, skype
7.Komendy przydatne w roli Chatmod :
[b]/c on - Urachamia Chat
[/b]
/c off - Wyłącza Chat
/cc - Czyści Chat
/kick <nick> - Wyrzuca gracza
[b]/tempmute <nick> <czas> <powód> - Wycisza gracza na określony czas[/b]
8. Dlaczego ciebie mam wybrać na to stanowisko : Chciałbym dostać to stanowisko, ponieważ lubię pisać z ludźmi oraz im pomagać Jestem kulturalną osobą, przejrzyście piszę na chacie i byłbym zaszczycony tym stanowiskiem.
9.Coś o sobie : Jestem Mateusz. Moje hobby to sport oraz gry komputerowe. W minecrafta gram od 2015 roku i szczerze przyznam, że to moja ulubiona gra! Spędzam przy niej dziennie około 4 godziny, więc napewno miał bym czas na serwerze minecraft Lecraft Taka ciekawostka... kiedyś dużoooo grałem na tym serwie jak jeszcze miałem mc non-premium ale teraz wolę grać na premce.
10.Czy masz sprawny mikrofon (TAK / NIE) ? : 2 miesiące temu mi się zepsuł, jednak już niedługo lece kupić nowy ;D
11.Jaki minecraft posiadasz (PREMIUM / NONPREMIUM)? : PREMIUM
12.Czy miałeś/aś już możliwość być członkiem administracji na innym serwerze minecraft?(NIE PODAWAJ IP) : Nie miałem okazji...
13.Czy byłeś/aś już w administracji na serwerze minecraft Lecraft? Jak tak jaki tryb , ile razy ? Niestety nie ale bardzo bym chciał, dlatego proszę was o ChatModa! oczywiście uświadomiłem sobie że z tym mikrofonem może być problem jak go nie mam
2.Wiek : 16
3.Nick w grze : MatiGaming_PL
4.Czas od kiedy grasz na serwerze minecraft Lecraft : ok.2 miesiące
5.Czas dzienny jaki możesz poświęcić na serwer : 3/4godz
6.Czy posiadasz powyżej wymienione programy?Jakie? : ts, skype
7.Komendy przydatne w roli Chatmod :
[b]/c on - Urachamia Chat
[/b]
/c off - Wyłącza Chat
/cc - Czyści Chat
/kick <nick> - Wyrzuca gracza