31.10.2018, 20:28 -
1.Imię: Dominik
2.Wiek: 15 lat
3.Nick w grze: SzalonyMenel
4.Czas od kiedy grasz na serwerze minecraft Lecraft.: Gram od około 2 lat z małą przerwą około 4 miesiące.
5.Czas dzienny jaki możesz poświęcić na serwer.: Od 2 do 5 godzin.
6.Czy posiadasz powyżej wymienione programy?Jakie?: Facebook oraz TS3.
7.Komendy przydatne w roli młodszego moderatora:
/kick (nick) (powód) - wyrzucenie gracza z serwera minecraft.
/ban (nick) (czas) (powód) - zbanowanie gracza na określoną ilość czasu.
/cc chat - czyści chat.
/cc off - wyłącza możliwość pisania na chacie globalnym.
/cc on - włącza z powrotem możliwość pisania na chacie globalnym.
/mute (nick) (powód) - wyciszenie gracza.
/unmute (nick) - odciszenie gracza.
/jail (nick) (chyba jeszcze jest powód ale pewny nie jestem).- wtrącenie gracza do więzienia.
/invsee (nick) - przeglądanie ekwipunku gracza.
8. Dlaczego ciebie mam wybrać na to stanowisko: W miarę możliwości staram się pomagać graczom oraz jestem w miarę uczynną osobą. Dobrze się dogaduję w grupie, lubię pracę zespołową, staram się wykonywać moje obowiązki sumiennie oraz w miłej atmosferze.
9.Coś o sobie: Witam, jak wspominałem powyżej mam na imię Dominik, mam 15 lat pochodzę z Wielkopolski a dokładniej Kalisza i chodzę do 3 klasy gimnazjum. Moimi zainteresowaniami są ciężarówki oraz logistyką, w przyszłości chciałbym zostać kierowcą zawodowym albo spedytorem. Dosyć często gram na serwerze minecraft, gdyż zbytnio nie mam nic do roboty. Jak większość graczy i administracji może zauważyć jestem dosyć specyficzną osobą o słabych nerwach lecz staram się je kontrolować w pewnych sytuacjach ale na ogół jestem w miarę miłą osobą.
10.Czy masz sprawny mikrofon ?: Tak.
11.Jaki minecraft posiadasz ?: Shiginima Launcher.
12.Czy miałeś już możliwość być członkiem administracji na innym serwerze minecraft?(NIE PODAWAJ IP): Nie.
13.Czy byłeś już w administracji na serwerze minecraft Lecraft? Jak tak jaki tryb , ile razy ?: Nie.
2.Wiek: 15 lat