[PROBLEM] Kupiłem range i nie otrzymałem go w pełni.


Napisał(a): hokagen


Oceń wątek
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


1 posts in this topic
hokagen
WOW!
avatar usera

width=

Zarejestrowany

5
313 posts 24 threads Dołączył: Sep 2017
23.02.2018, 00:11 -
#1
Dobry wieczór! Kupiłem rangę MVIP poprzez sklep na stronie, płaciłem poprzez PaySafeCard. Otrzymałem rangi prawie wszędzie, tylko na creativie oraz lobby nie mam rang, a w sklepie jest napisane  "Lobby: VIP
                                              Creative: MVIP
                                              Freebuild: MVIP
                                              Gildie: SVIP
                                              Skyblock: MVIP
                                              Minigry: VIP"            
Piszę bez wzoru ponieważ wzór dotyczy płatności SMS oraz Przelew.


                         Dziękuję za przeczytanie, życzę miłego dnia  Smile
MegiMef
WOW!
avatar usera

width=

Zarejestrowany

26
149 posts 4 threads Dołączył: Nov 2017
06.03.2018, 23:27 -
#2
Polecam zastosować się do wzoru ,,kupiłem rangę i jej nie otrzymałem,, 
Przepisz wszystko ładnie i problem zostanie rozwiązany. 
Pozdrawiam 

//zamykam




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości