[ZAMKNIĘTY] [PODANIE] Xuadzilla - Wersja do druku +- LeCraft.PL - Forum Minecraft, Serwery minecraft (https://www.lecraft.pl/Serwery-Minecraft) +-- Dział: Nasze Serwery Minecraft (https://www.lecraft.pl/Serwery-Minecraft/forumdisplay.php?fid=1) +--- Dział: Serwer Minecraft SkyBlock (https://www.lecraft.pl/Serwery-Minecraft/forumdisplay.php?fid=3) +--- Wątek: [ZAMKNIĘTY] [PODANIE] Xuadzilla (/showthread.php?tid=9665) |
[PODANIE] Xuadzilla - Xuadzilczaku - 10.11.2019 Hej , 1. Imię: Mam na imię Maciej 2. Wiek: Mam 14 lat 3. Nick: Xuadzilla 4. Od kiedy grasz na serwerze minecraft Lecraft.pl: Gram od 1 roku, ale 1/4 to była przerwa. Szczególnie grałem na FreeBuild. Na SkyBlock grałem 2 miesiące (w poprzedniej edycji). 5. Ile mogę poświęcić czasu na serwer: Czas na serwer w tygodniu to jakieś 3-4 godziny, w wolne dni spokojnie od 5 do 6. 6. Programy: Posiadam Facebook'a, Skype, Mogę pobrać Ts3. 7. Komendy przydatne dla Chatmoda: /warn - Ostrzeżenie o złym zachowaniu dla danego użytkownika /jail - Zamyka gracza w więzieniu /tempmute - Wyciszenie użytkownika na dany czas /kick - Wyrzucenie gracza z serwera minecraft /c <off/on> - Wyłącza / włącza czat /cc - Czyści czat /ac - Chat dla adminów 8. Dlaczego ja na stanowisko ChatModa: Chciałbym utrzymać czat w czystości, aby była tam kultura. Pomagałbym ważniejszym i lepszym Administratorom. Ostrzegać graczy łamiących zasady, w najgorszym scenariuszu ich karać. Byłem administratorem na jednym, innym serwerze minecraft. 9. O mnie: Jestem Maciej, mieszkam w Województwie Małopolskim, Gorlice. Gram w Minecrafta od 1.7.10. Jeżdże wyczynowo na hulajnodze. Moje hobby to granie w gry, lubie gry z wolnym światem takie jak Minecraft, czy Terraria. Odpoczywam słuchając Angielskiego rapu. W szkole od 4 klasy mam dobre oceny. Miałem 9. miejsce w Angielsko Języcznym, ogólnopolsim konkursie "Olimpus". 10. Czy masz sprawny mikrofon: Tak! Ale nie przeszłem jeszcze mutacji, koledzy mówią że mam głos jak mała dziewczynka 11. Posiadasz Minecraft Pr