[PRZYJĘTE] [Podanie] dudek02 - Wersja do druku +- LeCraft.PL - Forum Minecraft, Serwery minecraft (https://www.lecraft.pl/Serwery-Minecraft) +-- Dział: Nasze Serwery Minecraft (https://www.lecraft.pl/Serwery-Minecraft/forumdisplay.php?fid=1) +--- Dział: Archiwum podań (https://www.lecraft.pl/Serwery-Minecraft/forumdisplay.php?fid=130) +---- Dział: Przyjęte (https://www.lecraft.pl/Serwery-Minecraft/forumdisplay.php?fid=131) +---- Wątek: [PRZYJĘTE] [Podanie] dudek02 (/showthread.php?tid=7509) |
[Podanie] dudek02 - dudek02 - 01.12.2018 1.Imię: Daniel 2.Wiek: Mam 16 lat 3.Nick w grze: dudek02 4.Czas od kiedy grasz na serwerze minecraft Lecraft: Na serwerze minecraft gram od około 4-5 miesięcy. 5.Czas dzienny jaki możesz poświęcić na serwer: Na serwerze minecraft przebywam w godzinach popołudniowych i wieczornych po około 2-4 godziny a w weekendy jest to prawie cały dzień. 6.Czy posiadasz powyżej wymienione programy? Jakie?: Posiadam wszystkie z powyższych wymienionych programów ponadto posiadam jeszcze takie programy jak TeamViewer i Anydesk ( Przydatne Podczas Sprawdzania Graczy ) 7.Komendy przydatne w roli młodszego moderatora: Młodszy moderator: /tempwarn [nick] [czas] [powód] ( tymczasowo ostrzega gracza ) /warn [nick] [powód] ( permanentnie ostrzega gracza ) /kick [nick] [powód] ( wyrzuca gracza z serwera minecraft ) /tempmute [nick] [czas] [powód] ( tymczasowo blokuje możliwość pisania na chacie graczowi ) Moderator: /ban [nick] [powód] ( banuje gracza permanentnie ) /tempban [nick] [czas] [powód] ( banuje gracza na określony czas ) /seen [nick] ( pokazuje informacje o graczu ) /seen [IP] ( pokazuje wszystkie zarejestrowane konta gracza ) /unban [nick] ( odbanowuje gracza ) *Komendy Dodatkowe /cc ( czyści cały czat ) /c off ( blokuje możliwość pisania na czacie ) /c on ( odblokowuje możliwość pisania na czacie ) 8. Dlaczego ciebie mam wybrać na to stanowisko: Zdaję sobie sprawę że bycie KidModeratorem to nie lekka sprawa, ale mocno to przemyślałem i mogę stwierdzi