[PRZYJĘTE] [PODANIE[ Dandys_Saczy - Wersja do druku +- LeCraft.PL - Forum Minecraft, Serwery minecraft (https://www.lecraft.pl/Serwery-Minecraft) +-- Dział: Nasze Serwery Minecraft (https://www.lecraft.pl/Serwery-Minecraft/forumdisplay.php?fid=1) +--- Dział: Archiwum podań (https://www.lecraft.pl/Serwery-Minecraft/forumdisplay.php?fid=130) +---- Dział: Przyjęte (https://www.lecraft.pl/Serwery-Minecraft/forumdisplay.php?fid=131) +---- Wątek: [PRZYJĘTE] [PODANIE[ Dandys_Saczy (/showthread.php?tid=5785) |
[PODANIE[ Dandys_Saczy - Dandys_Saczy - 20.04.2018 1.- Mam na Imię Szymon. 2.-Mam 16 lat. 3.-Mój nick w grze to Dandys_Saczy. 4.- Na LeCrafcie gram od Roku. 5.- W dni robocze około 3 godziny, a w dni wolne 5/6 godzin. 6.- Nie, nie byłem karany na tym serwerze minecraft. 7.- Posiadam TeamSpeaka, Facebooka oraz Skype. 8.- Komendy w Roli KidModeratora: #Karanie Graczy -/kick (nick) (Powód)- Wyrzuca gracza z serwera minecraft z powodem. -/kick (nick)-Wyrzuca gracza z serwera minecraft bez podania powodu. -/tempmute (nick) (czas) (Powód)- Wycisza gracza na określony czas. -/mute (nick)- Wycisza gracza na zawsze bez podanego powodu i czasu. -/kickall- wyrzuca wszystkich graczy z serwera minecraft. [w karaniu graczy znam jeszcze wiele komend, lecz nie są one dostępne dla kidmoda. --------------------------------------------------------------------------------------------------------- #Komendy Dla Mnie: -/v- staję się niewidzialny. -/afk- Away From keyboard (jestem z daleka od klawiatury.) -/speed (numer od 1-10)- Włącza nam szybkie lub wolne bieganie -/ac-Chat administracji. ---------------------------------------------------------------------------------- #Wszystkie komendy. -/invsee (nick)- zaglądam do ekwipunku gracza. -/warn (nick) (powód)-Daje graczowi ostrzeżenie -/ec (nick)-Zaglądam do enderchesta gracza. -/tphere (nick)-teleportuje gracza do mnie. -/tp (nick)- teleportuje mnie do gracza. ------------------------------------------------- 9.- Ponieważ szybko się uczę,