[ZAMKNIĘTY] Podanie [_lagozaur_] - Wersja do druku +- LeCraft.PL - Forum Minecraft, Serwery minecraft (https://www.lecraft.pl/Serwery-Minecraft) +-- Dział: Nasze Serwery Minecraft (https://www.lecraft.pl/Serwery-Minecraft/forumdisplay.php?fid=1) +--- Dział: Archiwum podań (https://www.lecraft.pl/Serwery-Minecraft/forumdisplay.php?fid=130) +---- Dział: Odrzucone (https://www.lecraft.pl/Serwery-Minecraft/forumdisplay.php?fid=132) +---- Wątek: [ZAMKNIĘTY] Podanie [_lagozaur_] (/showthread.php?tid=5621) |
Podanie [_lagozaur_] - Rapsonn - 01.04.2018 1.Imię; Nicolas 2.Wiek; 14 lat. 3.Nick w grze: _lagozaur_ 4.Czas od kiedy aktywnie grasz na serwerze minecraft Lecraft: Na tym serwerze minecraft gram od ponad roku. 5.Dziennie ile czasu poświęcasz na serwer? W dni wolne od 1-3h a w dni szkolne ok. 2h. 6. Czy byłeś karany na serwerze minecraft lecraft.pl? Jeśli tak to ile razy i za co? Nie, nigdy nie bylem karany. 7.Czy posiadasz powyżej wymienione programy?Wymień jakie. Posiadam; Facebooka, Ts'a oraz Skype'a. 8. Wymień komendy jakie znasz: Rejestracja: /register hasło hasło Logowanie: /login hasło Wyrejestrowanie z serweru: /unregister hasło Wylogowanie z serweru: /logout Zmiana dotychczasowego hasła: /changepassword stare hasło nowe hasło Teleport na spawn: /spawn Sprawdzanie warpów: /warp Teleportacja do wybranego warpu: /warp nazwa_warpu Dostanie działki: /p auto Powrót na swoją działkę: /p home Dodaje graczowi uprawnienia do budowania na działce (należy stać na własnej działce): /plotme add gracz Zabiera graczowi uprawnienia do budowania na działce (należy stać na własnej działce): /plotme remove gracz Uniemożliwia graczowi wejście na działkę (należy stać na własnej działce): /plotme deny gracz Pozwala ponownie graczowi na wejście działkę (należy stać na własnej działce): /plotme undeny Ustawienie domu: /sethome Teleportacja do ustawionego domu: /home Ustawienie drugiego domu: /sethome nazwa_domu Teleport do wybranego domu: /home nazwa_domu Wyświetla listę graczy na serw