[ODRZUCONE] _Mqriczka - Wersja do druku +- LeCraft.PL - Forum Minecraft, Serwery minecraft (https://www.lecraft.pl/Serwery-Minecraft) +-- Dział: Nasze Serwery Minecraft (https://www.lecraft.pl/Serwery-Minecraft/forumdisplay.php?fid=1) +--- Dział: Serwer Minecraft Creative (https://www.lecraft.pl/Serwery-Minecraft/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: Rekrutacja (https://www.lecraft.pl/Serwery-Minecraft/forumdisplay.php?fid=13) +---- Wątek: [ODRZUCONE] _Mqriczka (/showthread.php?tid=9703) Strony:
1
2
|
_Mqriczka - _Mqriczka - 13.11.2019 1.Imię : Marika 2.Wiek : 17 3.Nick w grze : _Mqriczka 4.Czas od kiedy grasz na serwerze minecraft Lecraft : Ogólnie zmienilam nick z Blacklovly97 na ten gram od 4 miesięcy 5.Czas dzienny jaki możesz poświęcić na serwer : 3-6 h dziennie 6.Czy posiadasz powyżej wymienione programy?Jakie? : TeamSpeak 3 (posiadam) , Facebook (posiadam) , Skype (nie posiadam) 7.Komendy przydatne w roli Chatmod : /tempmute <nick> <czas> <powód> - wycisza gracza na konkretny czas i powód /cc - czyści chat /c on - włącza chat /c off - wyłącza chat /kick <nick> <powód> - wyrzuca gracza z serwera minecraft na konkretny powód /warn <nick> <powód> - ostrzega gracza na konkretny powód 8. Dlaczego ciebie mam wybrać na to stanowisko : Jestem cierpliwą , spokojną osobą ale da się mnie zdenerwować jest to bardzo rzadko ale się to zdarza jestem tak samo ogarniętą osobą i myślę , że nadaję się na to stanowisko . Umiem rozwiązywać kłótnie i ogarniam komendy . Myślę ,że pomogłabym wam na stanowisku Chatmoda . Chętnie pomagam innym osobom . 9.Coś o sobie : Nazywam się Marika , mam 17 lat i chodzę do szkoły średniej . Zajmuję się graniem w gry naprawianiem komputerów , i rysowaniem najczęściej rysuje mangi i anime . Umiem język angielski , niemiecki i polski płynnie. Połowa mojego życia zajmuje rysowanie a druga połowa to jak już mówiłam graniem w gry itp . Jestem ogarnięta w komendach umiem dobrze budować , gram na serwerze minecraft pod tym nickiem krótszy czas ale pod inn